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Bbox

How can we contact Bouygues apart from 1064?

I have the new Bbox wifi 6 that is showing 'Error S1' for quite some time. I managed to speak with a counselor on 1064. He made a note and that's it, I never received any update on the technician or appointment. When I try to call 1064 again it gets stuck at the stage where the automated system asks for Bbox or mobile number. The system does not detect the number I give and the call ends. I am tired of trying to reach Bbox via 1064 and I need internet as I am working from home (the key provided has very low speed and range issues). Can someone please help? (And please for god's sake don't ask me to do the diagnostic or call 1064 again, I have tried it more than enough!)

ABHAY KRISNARAO
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Réponses

Gwladys
Gwladys

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Equipe

Bonjour, un échange téléphonique avec un spécialiste est vraiment nécessaire pour vous venir en aide (diagnostic en direct, manipulations sur votre Bbox,…). Je vous invite à contacter le 1064 et dire "J'ai un problème box", répondre "oui" aux questions posées puis renseigner votre n° de ligne Bbox. Important : Veillez à être à proximité de vos équipements lors de l'appel.
Gwladys, Conseillère Bouygues Telecom

ABHAY KRISNARAO
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Hello Gwladys, I have called 1064 already. And I spoke with a technician on 1064. He made note of the error and thats it, I have not received any updated henceforth. When I try to call 1064 again, your atomated system DOES NOT REGISTER MY BBOX NUMBER. How can I tell you the same thing otherwise? Can you please stop copy pasting the same response?

Amandine
Amandine

Amandine

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4
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Equipe

Bonjour,
Le service technique n'est pas présent sur ce canal, votre demande ne peut donc pas être traitée ici.
Je vous invite à effectuer ce diagnostic.
https://bytl.fr/DiagBbox
Une fois terminé et si besoin, une mise en relation avec un spécialiste vous sera proposée.
Bonne journée,
Amandine, Conseillère Bouygues Telecom
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