Message d'alerte Bouygues Telecom Lien cliquable

Bbox

Really bad customer service?

I have ordered a bbox for internet connection at home (over a month ago). The box was not delivered and I cant reach customer service. The chat option never works. I call 1064 and the call gets disconnected.
This is the poorest customer service I have ever received.

PIYUSH
PIYUSH

PIYUSH

Niveau
0
12 / 100
points
Charlène
Charlène

Charlène

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

Hello PIYUSH

I'm sorry about the situation.

I see you requested a callback for 12/16? do you have a feedback?

If this was not the case, can you confirm your availability to me so that we can talk to you in person?

I remain available.

Charlène , Bouygues Telecom
..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
https://bytl.fr/EspaceClientMobile
..................

Cette réponse vous a-t-elle aidé ?

0 votant

Non (0)

Oui (0)

0% des internautes ont trouvé cette réponse utile

Autres réponses

PATRICK
PATRICK

PATRICK

Niveau
1
346 / 750
points

Why would they have a decent customer service when they have full power for abusing people without getting any penalty from the justice... Welcome to Idiocracy where people like being treated bad, keeping their subscription even though they are abused or stolen!

Charlène
Charlène

Charlène

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

Hello PIYUSH

I'm sorry about the situation.

I see you requested a callback for 12/16? do you have a feedback?

If this was not the case, can you confirm your availability to me so that we can talk to you in person?

I remain available.

Charlène , Bouygues Telecom
..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
https://bytl.fr/EspaceClientMobile
..................

PIYUSH
PIYUSH

PIYUSH

Niveau
0
12 / 100
points

It is okay. I canceled my orders of sim card and the box.
I will look for other options for internet connection.

ARIFUZZAMAN
ARIFUZZAMAN

ARIFUZZAMAN

Niveau
0
11 / 100
points

I want new box please contact me 06******64

Valérie
Valérie

Valérie

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

Bjr,
A la suite de mon appel, j'espere que mon collégue aura su vous proposer une offre à la hauteur de vos attentes.
Merci de votre confiance
Bonne journée
Valerie, conseillère Bouygues Telecom
..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
https://bytl.fr/EspaceClientMobile
..................

ADRIAN
ADRIAN

ADRIAN

Niveau
0
11 / 100
points

J'essaie d'annuler mon contrat avant de quitter le pays sur le 31012021.
Je n'ai pas pu trouver un seul collaborateur de Bouygues pour m'aider en anglais.
De plus, lorsque j'envoie un e-mail aux services de résiliation, ils ne répondent pas de manière utile.

Pourquoi le service est-il si terrible, c'est comme si Bouygues tente de profiter de la situation covid pour pratiquer des pratiques prédatrices sur ses clients.

Cela devrait être une procédure simple et rapide.

Bonjour Adrian,

Et merci pour votre accueil au téléphone.

Comme vu ensemble, je vous envoie un mail.

Merci de votre confiance et bonne journée.

Benjamin, Conseiller Bouygues Telecom
..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
https://bytl.fr/EspaceClientMobile
..................