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Bbox

Bbox no internet even though told line is active

Hi,

My Bbox line was activated on 31/10/2020 and I had multiple SMS/email to confirm this. However the internet light still is flashing red, and there is no internet. It is plugged into the only 'T' shaped phone plug in the apartment by the door. Someone from Bouygues phoned me to say my engineer appointment was cancelled on 27/10/2020 and that my line would automatically be activated. However this has not happened.
I am trying to work from home with new lockdown, my 4G Cle but I think the data allowance on this key will also run out soon.
I am desperate for help. I requested a call back from Bouygues but they have not called back - I need a callback in English please, my French is not amazing for this kind of thing!

Please help!!!
Charlotte

CHARLOTTE
CHARLOTTE

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Réponses

DANIEL
DANIEL

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Je n ai pas la ligne depuis le 1er mars et je paie toujours contactez moi merci

Gwladys
Gwladys

Gwladys

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Equipe

Bonjour,
Toutes nos excuses pour le délai d’activation. Si votre box est en cours de souscription, vous trouverez toutes les infos nécessaires sur le suivi d’activation de votre ligne : https://bytl.fr/SuiviCommande
Dans le cas où votre ligne est déjà activée et a déjà été fonctionnelle, un rapide diagnostic sera nécessaire pour qu'un conseiller technique puisse prendre contact avec vous : https://bytl.fr/DiagBbox
Petit conseil : pensez à être en 4G plutôt qu’en WiFi, à proximité de vos équipements : vous serez sûrement amené à les manipuler durant le diagnostic
À bientôt,
Gwladys, Conseillère Bouygues Telecom

CHARLOTTE
CHARLOTTE

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Hi Gwladys

All of the options you say tell me that my bbox was activated on 01/11/2020. I have received many SMS and email say it is active. However it is STILL not active. I tried all of your options. They all say my box is activated but yet there is still a red light on the Internet.

My 4G Cle has now run out of data. I am struggling to work from home. I am desperate for this to be fixed, especially as I am paying for this service and now I have no internet and no data and no wifi in my home.

Please help!!!
Charlotte

VÉRONIQUE
VÉRONIQUE

VÉRONIQUE

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Equipe

Bonjour Daniel

Pour toute demande concernant votre offre Box, je vous invite à contacter votre service clients dédié au 09 80 98 32 34.

Merci pour votre colmpréhension.

Véronique, Bouygues Telecom
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