Message d'alerte Bouygues Telecom Lien cliquable

Mon téléphone

Sim card activation

Hello! I've ordered a sim card few days ago, now it's delivered, but on the Web site it still has status "3 - Préparation En cours", so I can't activate my line. I've inserted the sim card into the telephone and it has no signal, so I can't even call to the support service. Could you please do anything about that? Thank you.

MIKHAIL
MIKHAIL

MIKHAIL

Niveau
0
1 / 100
point

Réponses

SHAHIDUR
SHAHIDUR

SHAHIDUR

Niveau
0
11 / 100
points

Coment activer ma carte SIM

Valérie
Valérie

Valérie

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

Bonjour,
Vous pouvez activer votre carte Sim depuis votre espace client dans votre suivi de commande ou par téléphone au 0981662666.
Merci de votre confiance
Bonne journée
Valérie, conseillère Bouygues Telecom
..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
https://bytl.fr/EspaceClientMobile
..................