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Bbox

Bbox red light internet

Hello, I applied for internet last week and I got an email last Friday 31.07 that the internet was activated. I tried to install the bbox, but I got a red light at the internet sign. The wifi sign is white. I went to the bouygues shop this morning to solve the problem, but they told me I can only do this by phone. They would call me at 19 but they didn't. How can I solve the problem? Please help because I think I am not the first one who has this problem. Since I am new in France, I would need to speak in English if possible. Thanks in advance.

CATELIJNE
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Simon
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Equipe

Bonjour,
Mille excuses pour cet incident. Pour gagner du temps, vous pouvez déjà effectuer ce diagnostic : https://bytl.fr/DiagBbox
Une fois terminé, un spécialiste pourra prendre contact avec vous si le souci persiste. Petit conseil : pensez à être à proximité de vos équipements, en 4G plutôt qu'en WiFi
À bientôt,
Simon, conseiller Bouygues Telecom

CATELIJNE
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I did that already yesterday, but no response so far. I was waiting at 19 for someone to call me but it didn't happen. Could you make a new appointment for me? Or send someone directly to my place, since I have no clue what do do.

Simon
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Equipe

Dans ce cas, un échange de vive voix avec un un spécialiste est nécessaire. Je vous invite à contacter le 1064 et dire "J'ai un problème box" puis renseigner votre n° de ligne Bbox.
À noter : il faudra penser à appeler d'une autre ligne (mobile ou fixe) que celle impactée.
Je vous encourage toutefois à faire une recherche sur ce Forum, votre question a sûrement été déjà résolue.
À bientôt.
Simon, conseiller Bouygues Telecom

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??? I contact you for help, and you tell me to find the answer here myself? I read the whole forum and many people have this problem. It would be nice to help me instead of telling me to find a solution myself. What a lousy service. I paid for the internet and I am not getting any service from you!

CATELIJNE
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If this problem is not solved by tomorrow I will cancel my order.

CATELIJNE
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I tried to find the answer here, but I didn't manage to solve the problem. Otherwise I would not have contacted you.
But I understand that I will not get any helpful answer from you, thanks a lot.

EMILIE
EMILIE

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Equipe

Bonjour,

Désolée pour ce problème que vous rencontrez.
Malheureusement, nous ne pourrons pas vous aider par ce canal. l'assistance technique est disponible par le 1064 en précisant que vous contactez pour un dysfonctionnement technique box par le serveur vocal.

Vous pouvez effectuer votre auto-diagnostic via le site internet suivant :

https://www.assistance.bouyguestelecom.fr/internet-bbox/d...

Bonne journée,

Emilie
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