Message d'alerte Bouygues Telecom Lien cliquable

Bbox

Bbox not working, Red @ Light. Request for English speaking assistance.

I have no internet connection since this morning. The red @ light is on and I have tried to reboot but it is still not working. I am requesting for assistance in English, as my French is very limited. Thank you.

YT
YEN TENG

YT

Niveau
0
31 / 100
points

Réponses

Gwladys
Gwladys

Gwladys

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

Bonjour et merci pour votre alerte. Pour bénéficier d'une assistance technique, je vous propose dans un premier temps de réaliser ce rapide diagnostic : https://bytl.fr/DiagBbox
Un expert pourra prendre contact avec vous, une fois ce diagnostic effectué,​ si le souci persiste. À bientôt.​
Gwladys, Conseillère Bouygues Telecom

YT
YEN TENG

YT

Niveau
0
31 / 100
points

I have tried to reset the Bbox as per instructions, but the red light is still showing. No internet.

Gwladys
Gwladys

Gwladys

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

Dans ce cas, un échange téléphonique avec un conseiller expert est nécessaire. Je vous invite à contacter le 1064 et dire "J'ai un problème avec ma Box" puis renseigner votre N° de ligne Bbox. Veillez à être à proximité de vos équipements et d'appeler d'une ligne mobile. Aussi, la réponse à votre question se trouve sûrement sur ce Forum, je vous encourage donc à faire une recherche.
Gwladys, Conseillère Bouygues Telecom

YT
YEN TENG

YT

Niveau
0
31 / 100
points

I tried to call 1064, but I was unable to speak to a technical person. Can I request for an English speaking person to call me on my mobile?

DOMINQIUE
DOMINQIUE

DOMINQIUE

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

You should tell us the number where you are contacting and your availability for the next 48 hours between 9 a.m. and 5 p.m.

Dominique, Bouygues Telecom
..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
https://bytl.fr/EspaceClientMobile
..................

YT
YEN TENG

YT

Niveau
0
31 / 100
points

You can call me at 0755017264, I am available anytime now until 11am tomorrow.

DOMINQIUE
DOMINQIUE

DOMINQIUE

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

I transfer your file to the technical service so I cannot confirm whether it will be tomorrow or Monday

Dominique, Bouygues Telecom
..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
https://bytl.fr/EspaceClientMobile
..................