Message d'alerte Bouygues Telecom Lien cliquable

Ma facture

is it possible to suspend my sim?

Hello,
I am outside France now and will not be back there until October. I don't need to use bouygues sim card here and I think it would be waste money if I just leave it to pay the bill..
Is there any way to suspend the contract for about 6 months please?
Thank you

GEURIN
GEURIN

GEURIN

Niveau
0
2 / 100
points

Réponses

Xavier
Xavier

Xavier

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

Hello,

We have the possibility of setting up a temporary suspension on the mobile lines for a period of 6 months maximum. The subscription is then charged € 7 per month instead of the usual price. In order to put the suspension in place you can contact us at 0033660614614.

Xavier, Conseiller Bouygues Telecom
..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
https://www.assistance.bouyguestelecom.fr/application-mob...
..................

Identifiez-vous

pour accéder à votre compte

--- Placeholder

--- Placeholder

--- Placeholder checkbox

--- Placeholder


Mot de passe oublié




Logo Bouygues Telecom

Mon Espace Client à portée de main !


Je saisis mon numéro pour recevoir par SMS un lien de téléchargement de l’application.

Annuler