Message d'alerte Bouygues Telecom Lien cliquable

Ma facture

I have been received very high charges for the month of January. I do not recognize the charge of 59.99. Please respond?

I was charged nearly 150 euros for the month of January. The 87.99 charge was in connection with some international calls which I did not make. Also, there is an additional charge of 60 euros that is absolutely not applicable. Even the customer service representative could it explain it to me. Please resolve at the earliest.

UTKARSH
UTKARSH

UTKARSH

Niveau
0
1 / 100
point

Réponses

Cedric
Cedric

Cedric

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

Bonjour Utkarsh,

Je vais vous renseigner, pour votre facture du 09/02/2020 le dépassement de 147,60€ correspond à des appels émis de France vers l'international ainsi que des usages internet effectués depuis l'étranger.

Vous pouvez retrouver le détail de votre facture en la téléchargeant depuis votre espace clients.

Bonne journée.

Cédric, Conseiller Bouygues Telecom
..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
https://www.assistance.bouyguestelecom.fr/application-mob...
..................