Message d'alerte Bouygues Telecom Lien cliquable

Ma facture

You have charged me to much?

Four months you have charged me to much because YOU didn’t accept my new bank
I want my money back 30 euros and that you correct my last invoice
Thank you

KARIN
KARIN

KARIN

Niveau
0
1 / 100
point

Réponses

NATHALIE
NATHALIE

NATHALIE

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

Hello Karin, after analysis, I see that you are making a change to your bank details via the customer area on January 21. I invite you to consult the details of your invoices via your customer area and have them downloaded.
Thank you for your trust.

Nathalie, Bouygues Telecom
..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
https://www.assistance.bouyguestelecom.fr/application-mob...
..................

Identifiez-vous

pour accéder à votre compte

--- Placeholder

--- Placeholder

--- Placeholder checkbox

--- Placeholder


Mot de passe oublié




Logo Bouygues Telecom

Mon Espace Client à portée de main !


Je saisis mon numéro pour recevoir par SMS un lien de téléchargement de l’application.

Annuler