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Ma facture

why my bill is 47.99 while my offering is 34.99 for several months !!!!!

My offer: Bbox Ultym Fiber Internet-TV-Telephony at 34.99 euros / month, 12 month commitment

My bill: Your invoice of December 9, 2019 in the amount of € 47.99 is paid, for at least 3months

What is the shit billing system ?!

more shit , there is no customer support center for clients to feedback and solve question ?!!!!!!!

GUOHUA
GUOHUA

GUOHUA

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Réponses

Damien
Damien

Damien

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Equipe

Bonjour Guohua,

Votre facture est plus élevée car vous avez des frais de rejet de prélèvement. Je vous invite a consulter vos factures depuis votre Espace Client afin d'obtenir le détail.
https://www.assistance.bouyguestelecom.fr/offre-factures/...
https://www.assistance.bouyguestelecom.fr/offre-factures/...

Sachez qu'il est possible de modifier la date de prélèvement si vous le souhaitez pour vos prochaines factures pour éviter les frais de rejet.

A votre disposition,
Damien, Conseiller Bouygues Telecom
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http://po.st/ECBytel
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GUOHUA
GUOHUA

GUOHUA

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I never reject any bill so far,
if there is a rejection, it's from my bank not from me.

yes, Oct also has been billed 12 euro more, because the balance was not enough. However, I can clearly tell you that Dec is not this case, there always be xxx euro in my balance !!!!!!!

NATHALIE
NATHALIE

NATHALIE

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Equipe

I understand well. You have 10 € more linked to the rejection of your bank. Do you want to change the payment date? Thank you for your comeback. See you soon.

Nathalie, Bouygues Telecom
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GUOHUA
GUOHUA

GUOHUA

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Can you send the evidence of reject to me, I will check with my bank ?

NATHALIE
NATHALIE

NATHALIE

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Equipe

I invite you to consult your invoices in your customer area.See you soon.

Nathalie, Bouygues Telecom
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GUOHUA
GUOHUA

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OK, I sent the invoice to my bank, waiting for their feedback.
On the other hand, I want to cancel the offering, please indicate the procedure regarding stop offering, thank you.

Vanessa
Vanessa

Vanessa

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Equipe

Bonjour,

Je vous propose de faire un point ensemble et vous envoie un message privé.

Vous le trouverez dans la boite de réception de l’adresse e mail enregistrée dans votre compte.
Pensez également à vérifier les éléments indésirables de celle-ci.

A tout de suite.
Vanessa, Conseillère Bouygues Telecom
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GUOHUA
GUOHUA

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My bank come back to me,
The bill date is 9th per month, the last one is 9th Dec, when my balance is certainly more than 2xx euro, So indicate the evidence of charging more 12 euro please.