Message d'alerte Bouygues Telecom Lien cliquable

Réseau mobile

How can I end my mobile subscription and pre-pay my last month's fee?

I am moving out of France and I will be closing my French bank account (which pays for my mobile subscription) in two days.

1. How can I terminate my contract after the 12th month (30 Aug 2019)? I cannot find the option on my Mobile app.
2. How can I prepay for the fees before closing the French Bank account? I tried changing the card with a non-French bank but it doesn't work.

Please help, thank you!

AISSA MA CRISTINA H.
AISSA MA CRISTINA H.

AISSA MA CRISTINA H.

Niveau
0
1 / 100
point

Réponses

Ltd1409/ Daniel
DANIEL L.

Ltd1409/ Daniel

Niveau
4
5000 / 5000
points

Hello

I send your request to a #Conseiller who will answer you
Best regards

Fanny N.
Fanny N.

Fanny N.

Niveau
4
5000 / 5000
points
Equipe

Bonjour,

Afin de protéger vos données personnelles, je vous invite à me retrouver en conversation privée.
Mon message est susceptible de se retrouver dans vos courriers indésirables.

A tout de suite,
Fanny, Conseillère de Clientèle Bouygues Telecom

..................
Téléchargez l’Appli Espace Client sur Android et iPhone
http://po.st/ECBytel
..................